starszy specjalista Bielsko-Biała, specjalista Bielsko-Biała, pracownik biurowy Bielsko-Biała
- analiza i optymalizacja procesów zakupowych,
- sporządzanie prognoz oraz analiz zakupowych,
- kontrola jakości procesów zakupowych,
- szkolenia dla pracowników z wykorzystania narzędzi zakupowych,
- uczestnictwo w procesach przetargowych,
- negocjacje warunków współpracy i zarządzanie relacjami z dostawcami.
Wymagania
min 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
umiejętność wykonywania i analizy raportów,
doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów,
doświadczenie w procesach przetargowych i przygotowaniu umów o współpracy,
postawa proaktywna, nastawienie na realizację celów,
umiejętność pracy pod presją czasu,
umiejętność pracy w zespole,
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
skrupulatność i pozytywne nastawienie,
otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej,
kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań.
Oferujemy
atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze, system kafeteryjny
szeroka oferta szkoleń eksperckich, baz wiedzy, mentoringu/coachingu oraz możliwość pracy z uznanymi ekspertami z różnych dziedzin
nowoczesny laptop i telefon służbowy z dużym pakietem danych
sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka
świeże owoce każdego dnia i dostęp do taniej, smacznej firmowej kantyny
Klauzule informacyjne
Aplikuj