specjalista Bielsko-Biała, pracownik biurowy Bielsko-Biała
- Przygotowywanie planów remontowych i inwestycyjnych
- Wybór dostawców i wykonawców dla poszczególnych projektów
- Realizacja procesu likwidacji, rozliczanie z właścicielami terenu i lokali
- Ustalanie i kontrola harmonogramu prac
- Kontrola pracy i rozliczanie firm serwisowych
- Planowanie i kontrola budżetu
- Współpraca z projektantami
- Nadzór nad dokumentacją techniczną
- Stała współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
Min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu prac inwestycyjnych i remontowych
Czynne prawo jazdy kat. B
Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie o profilu budowlanym)
Gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie kraju
Doświadczenie w wyborze dostawców i wykonawców inwestycyjnych
Znajomość bieżących rozwiązań w zakresie standardów prowadzenia inwestycji oraz wyposażenia powierzchni handlowej
Doświadczenie w tworzeniu kosztorysów
Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami zgodnie z przepisami prawa budowlanego
Umiejętność redagowania pism urzędowych
Samodzielność, skrupulatność i terminowość
Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Mile widziana znajomość oprogramowania AutoCad
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Samodzielne stanowisko pracy
Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych ( karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, prywatne ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wakacji, Pracowniczy Program Emerytalny, świadczenia socjalne)
Elastyczny czas pracy ( zaczynamy między 7 a 9)
Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
Możliwość rozwoju i poszerzenia swoich kompetencji
Klauzule informacyjne
Aplikuj