specjalista Bielsko-Biała, pracownik biurowy Bielsko-Biała
- Udział w procesie identyfikacji, oceny, ograniczania, monitorowania i raportowania ryzyk,
- Sporządzanie analiz i raportów z zakresu ryzyka,
- Dokonywanie analizy kluczowych procesów pod względem wystąpienia ewentualnych ryzyk,
- Rozwijanie i monitorowanie systemu zarządzania ryzykiem oraz systemu kontroli wewnętrznej,
- Prowadzenie
działań doradczych w odniesieniu do podnoszenia efektywności systemu
zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej, w tym ładu organizacyjnego, - Współtworzenie i opiniowanie regulacji wewnętrznych w obszarze ryzyka i kontroli wewnętrznej,
- Udział w procesie przeprowadzania własnej oceny ryzyka i wypłacalności (ORSA).
Wymagania
Wykształcenie wyższe (matematyka, prawo, ekonomia i pokrewne),
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania adekwatnych wniosków,
Komunikatywność,
Dokładność i skrupulatność.
Znajomość rynku ubezpieczeń oraz przepisów prawa w zakresie Solvency II,
Wiedza w zakresie funkcjonujących na rynku standardów zarządzania ryzykiem,
Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów/kontroli.
Oferujemy
Umowę o pracę,
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w szerokim zakresie,
Pakiet bonusów: ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, dostęp do programu Multisport., wczasy pod gruszą, PPE, świąteczne upominki, coroczna integracja firmowa
Klauzule informacyjne
Aplikuj